.

.

Monday 7 December 2015

Christmas coming!

Ho, ho, ho!

Ktokolwiek tu wrócił, wszedł, zawitał - może zauważyć zmiany.
Nie wywodzą się one z byle powodu. Obiecałam kiedyś, że kubek wróci.
Ostatnio przeczytałam wszystkie stare rozdziały kubka i oddałam temu na nowo serce. Czytałam swoje "bazgroły" i wasze komentarze i wrócił sentyment. A wraz z nim, cała reszta.
Może nie było to dzieło mojego życia, ale kiedy pojawił się zamysł tej historii, był to też mój powrót do świata pisanego, do blogosfery. Mam sentyment zarówno do zespołu jak i do tej historii. Nim pojawią się pierwsze rozdziały, refresh tego co już było, możecie sobie przypomnieć wszystkie rozdziały tutaj: Contest zanim pojawi się nowa wersja tej historii.
Pracuję nad nowymi rozdziałami, wprowadzam zmiany, udoskonalam bloga.
Cierpliwości, przyda się, a ja mam cichą nadzieję, że tęskniliście.
Postaram się was nie zawieść.

Margo.

2 comments:

  1. Ja wciąż czekam ;)
    Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  2. Cieszy mnie to bardzo. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz tym Kubkiem.
    Wesołych mega spóźnionych! :D

    ReplyDelete